Bahis Sektörü Tüketici İçgörüleri

  • Risk almayı seven kullanıcı için BAHİS, sadece kazanmak için oynanan bir oyun değil, sonuç kadar sürecin heyecanı da önemli.
  • İnsan zihni pekişen davranışı devam ettirmeye eğilimlidir. Bahis de oyuncularda bu mekanizmayı harekete geçirir. Oynama motivasyonu kazanmaktan ziyade vazgeçilemeyen bir davranışı/aktiviteyi gerçekleştirmektir.
  • Bahis oynamanın kullanıcı üzerinde, sonuçlarını, başarısını, deneyimini ya da heyecanını sosyal çevresi ile paylaşmak gibi güçlü bir sosyal etkisi bulunmaktadır.
  • Bahis oynamayı seven kullanıcılar arasında Futbol ilgisinin yanında Gaming ve e-Sports ilgisi de öne çıkmaktadır.
  • Bahis oyuncuların otomobil ilgisi yüksektir ve GWI verilerine göre bahis oynamayı seven kullanıcıların %43.6’sı önümüzdeki 6 ay içinde araba satın almak üzerinde düşünmektedir.