Gen Z
- Dünyaları «görsel»
- Otorite karşıtlığı yaygın
- Bilgiye erişim kaynakları çok fazla
- «HIZ» çağı çocukları
- Okumaktan çok izlemeyi tercih ediyorlar
Çevre hassasiyeti yüksek
"Geri dönüşümlü ürünler kullanmak görevdir"
İnternet=Başucu kaynağı:
"Bir bilgiye ihtiyaç duyduğumda ilk bakacağım yer internettir"
Online alışveriş sever:
"Alışverişimi internet üzerinden yapmak hayatımı kolaylaştırır"
Marka sadakati düşük:
"Farklı markaları denemekten hoşlanırım"
Z kuşağı ile iletişim kurarken hatırlamamız gerekenler
- Mesajımız net ve nokta atışı olmalı
- Sosyal, eğlenceli ve yenilikçi marketing yaklaşımları tercih etmeliyiz.
- Yazılı ifade bu kuşak için yeterli değil, mesajımızı görselleştirmeliyiz
- Herhangi bir markaya sadık değiller, kendilerine sadık olan markaları tercih etmeye eğilimliler.