Gen Z

  • Dünyaları «görsel»
  • Otorite karşıtlığı yaygın
  • Bilgiye erişim kaynakları çok fazla
  • «HIZ» çağı çocukları
  • Okumaktan çok izlemeyi tercih ediyorlar

Çevre hassasiyeti yüksek

"Geri dönüşümlü ürünler kullanmak görevdir"

İnternet=Başucu kaynağı:

"Bir bilgiye ihtiyaç duyduğumda ilk bakacağım yer internettir"

Online alışveriş sever:

"Alışverişimi internet üzerinden yapmak hayatımı kolaylaştırır"

Marka sadakati düşük:

"Farklı markaları denemekten hoşlanırım"

Z kuşağı ile iletişim kurarken hatırlamamız gerekenler

  • Mesajımız net ve nokta atışı olmalı
  • Sosyal, eğlenceli ve yenilikçi marketing yaklaşımları tercih etmeliyiz.
  • Yazılı ifade bu kuşak için yeterli değil, mesajımızı görselleştirmeliyiz
  • Herhangi bir markaya sadık değiller, kendilerine sadık olan markaları tercih etmeye eğilimliler.