PAZAR YERİ ANALİZİ

KATEGORİ
  • Online Alışveriş söz konusu olduğunda tüketiciler Mobil Uygulama tercih ediyor.
  • En çok kullanılan mobil uygulamalar ise Trendyol ve Hepsi burada
  • Kategori genelinde en fazla giyim alışverişi yapılıyor. İkinci sırada ise kitap geliyor.
  • Kullanıcının alışveriş kararını etkileyen en önemli faktör: Güvenlik

Online Alışveriş söz konusu olduğunda kullanıcı profili geniş bir yelpazede ilgi dağılımı ve demografik dağılım gösteriyor.
Kategoride en çok konuşulan başlık: İndirim/Fırsat (Özel günler, Kategoriye özel günler)

KULLANICI ANALİZİ

ONLINE ALIŞVERİŞÇİLER

#satınalmadanöncearaştır #seyahattutkusu #otomobil #mobilödeme #doğa #internettenizle #farklıkültürler #yeniyemektarifleri #hayatkolaylaştıranteknoloji #dijitalsosyalleşme #taksitlialışveriş #gündemtakibi #mobilaplikasyon #yenilikçieveşyaları #kültürsanat #kaliteliürün #sorumlumarka

21-54 yaş gibi geniş bir aralığa sahip olan online alışverişçiler ağırlıklı olarak ABC1C2 SES grubundalar. %47’si erkek, %53’ü kadınlardan oluşan grubun %63’ü evli ve %61’i çocuk sahibi. %36’sı üniversite mezunu olan online alışverişçilerin tam zamanlı çalışma oranı ise %44.

Başlıca ilgi alanları: haberler/güncel durum, yemek/mutfak, seyahat, evcil hayvan, film/sinema, politika, güzel sanatlar, bilim/teknoloji, müzik, ekonomi/finans, sağlık, gaming, kitap/edebiyat, spor, DIY.